11 november

11 november 2019 - Melbourne, Australië

Eindelijk is het dan de 11e.Neighbours tour vandaag.Het is prachtig weer.Korte broek kan aan en het wordt warm.Om 11 uurbij het immigration museum opgepikt door de neighboursbus.Eerst naar de studios.Daar kon je een aantal “achtertuinen “zien.en ook oude sets die niet meer gebruikt werden.Ook een aantal acteurs gezien,bij toeval.

o.a.Jane(uit een ver verleden)Daviden Aaron,Die zijn in de serie een koppel.Alle super aardig,lachen en zwaaien.

ook Lucas kwam ik tegen.

Door naar ramseystreet.Een stuk kleiner als verwacht.Ik dacht een grote straat maar is klein.Wel leuk om de huizen te zien.Zo herkenbaar.
Om 2 uur terug bij het museum waar eddy op mij wachte(niet meegeweest)

De stad doorgelopen en ergens nog even gegeten.Nu heerlijk buiten voor de camper.Het is zeer warm +/- 28 gr.

De tramErinsboroughRamseystreet.Lucas jane david and aaron.

1. Astrid Esders:
    12 januari 2020
    Gaaf, heb ooit ook Neighbours tour gedaan maar helaas geen acteurs toen gezien, ook geen studios alleen Ramsaystreet. Wel neighbours night gedaan met quiz en acteurs, dat was in 2011.